neděle 15. června 2008

PERTH HALF MARATHON aneb běháme za každého počasí

Ale jo, žijeme tady i jinak než sportovníma událostma, ale komu by se chtělo číst o tom, co jsme měli dneska k snídani, že dneska bylo zase azuro, jak se voda točí v hajzlíku na druhou stranu, anebo že se japonskej spolubydlící Yuki dneska zase sprchoval a fénoval půl hodiny.....tak to je na úvod, že ne vždycky je o čem psát :D

Ale dnešní sváteční (=dnes má Vítek svátek, takže kdo jste zapomněl a už je po 15.6., tak už to stejně nevyžehlíte :) ) závod byl vskutku unikátní.
Už několik dní jsme bedlivě sledovali místní předpověď, která hlásila prudké deště a silné větry, prostě ideální podmínky pro několikahodinový běh.

Budíček nastaven na 4.45 (to jen kvůli snídani, která musí být 3 hodiny před závodem, ufff, díky snídaně, jsou 3 odpoledne a já jsem zralá do postele). Už když jsme vyráželi pěkně lilo, 14 stupňů, déšť a vítr kolem 30-40 km/h.
Když jsme dorazili do Perthu, čekalo nás nádherné překvapení, naprosto úchvatná duha, která se táhla přes celé nebe....chtěli jsme se vydat hledat poklad, podle fotky je naprosto jasné, kde je, ale závod je závod....déšť nedéšť, duha neduha.

Kolem Burswoodu (místo, kde začínal závod) už pobíhaly stovky lehce oděných bláznů jako Vítek. Já sama jsem byla nabalená jak na minus 20 v Praze a tiše jsem záviděla lidem kulichy.

Závod byl odstartován....za zvuků čvachtání se vyřítila asi tak tisícovka polonahých lidí (nakonec se z toho vyklubalo "jen" 650 běžců, zvuky vody dělaly dojem, že těch lidí muselo být víc :D) a uháněla s Větrem o závod (tohle přirovnání se mi libí....).
První lidičkové přiběhli už za 16 minut, to byli ti, co měli jen 5 km závod a v tu dobu už jsem byla promoklá i promrzlá až do morku kostí....a to mě čekalo dalších odhadem 70 minut čekání.
Vítkovo přání bylo dát půl maraton pod hodinu a půl, takže po zkušenostech z předchozích závodů jsem byla s foťákem radši připravená už o něco kolem 1 hodiny.
Na chvilku už přestalo pršet, tak jsem v duchu děkovala komukoliv, kdo to tam nahoře zařídil, že aspoň od půlky závodu bude hezky. Asi jsem děkovala špatně, protože během minuty se rozpršelo asi tak 3x tak tolik. Strašný, říkala jsem si. Já tu jen stojím a čekám a je mi do breku, jak je hnusně, ale co ti chudáci, co jsou mokrý už od první minuty co vyběhli.....když tu náhle slyším: "Oh yeah, and this is Vit, running to the final curve, congratulation...." No tak rychle tasím foťák a mačkám spoušť co to dá, abych v tom hustém dešti udělala pár snímků Vítka, který doběhl naprosto v šokujícím čase.....čas doplníme, jen co se na webu objeví výsledky, ale měl by to být ten, co je na fotce.
Takže lásko, nejen všechno nejlepší k svátku, ale velké gratulace k super výkonu v naprosto šílených podmínkách.


Takže výsledný čas a pořadí je zde:
čas 1:24:00
= 18. místo!!!!

Komentáře: 6:

Anonymous Anonymní řekl...

No, tak to je fakt paradni pocasi. Zakdopadne gratuluji, Kvitku. Kralik.

16. června 2008 v 22:08

 
Anonymous Anonymní řekl...

Co jsem to tam napsala za slovo???

16. června 2008 v 22:09

 
Anonymous Anonymní řekl...

to neni Kvitek, to je Vitr!! (otazka, zdali se da nestandartni tryskovy pohon povazovat za druh zakazaneho dopingu..?!)

18. června 2008 v 14:39

 
Blogger Unknown řekl...

Sice pozdě, ale i tak gratuluju k super času.

5. července 2008 v 20:31

 
Anonymous Anonymní řekl...

gratuluji, také se musím pochválit fotografie ,o)

6. srpna 2008 v 21:47

 
Anonymous Anonymní řekl...

Ty kráso! To je naprosto úžasný umístění!

A fotky jsou taky cool! Řekl bych, že až bude jednou někdo (třeba Adidas) vydávat Vítkovi kalendář, tak budou mít skvělej materiál.

21. srpna 2008 v 21:25

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka