čtvrtek 1. května 2008

MUČENÍ ZVANÉ "WAXING"

Tak další příspěvek bude popisovat zážitek na celý život. Ani jsme nepotřebovali nikam cestovat…

Protože každý správný triatlet myslí také na prevenci, bylo jen otázkou času, kdy se to začne týkat i Vítka.....ano, mluvím o holých nohách, nohách bez jediného chloupku. Holit si nohy je otrava (to myslím může potvrdit nejedna dáma), musíte to opakovat několikrát do týdne a vůbec, výsledný efekt není to, co byste si představovali.

Waxing je „téměř“ bezbolestná záležitost a jak uvidíte na fotkách, dá se to zvládnout i s úsměvem na tváři.

To, že jsem waxing podstoupila já není nic zajímavého....ale že do toho šel i Vítek, to překvapilo i mne.

Celé mučení trvalo asi 45 minut a já jsem si dovolila kromě pořizování fotek také natáčet. Takže zkusím večer hodit na FTP krátké video.

A výsledek? Krásné hladké nohy, s vyrýsovanými svaly....jen blbý, že to nevydrží věčně a je potřeba tuto příjemnou proceduru opakovat po nějakém měsíci











Komentáře: 4:

Anonymous Anonymní řekl...

Tohle prostě muselo jednou přijít! Ale, že se Vítek kvůli tomu, aby si mohl oholit nohy, bude stěhovat až do Austrálie, to zřejmě čekal málokdo. ;-)

1. května 2008 v 22:40

 
Anonymous Anonymní řekl...

To si delas PRDEL!!! Jeste ze nemas chlupaty zada nebo hrudnik... Boooze. Jinak Rickey uspesne odletel, uronila jsem slzicku ale preziju to... aspon si to zatim myslim, ale az to bude tyden, mesic, tak nevim. Ale jo. Doufam ze si tam taky nezacne holit nohy ;-) Kralik

2. května 2008 v 22:15

 
Anonymous Anonymní řekl...

Co nás ale hlavně zajímá: Jak dopadl první závod s oholenýma nohama? ;-)

3. května 2008 v 19:52

 
Anonymous Anonymní řekl...

hochu tak to je mazec, asi bych to nerozchodil a hlavně si sám sebe nedokážu představit ,o)

tak hlavně ať to plní svoji úlohu jak má ,o)

6. srpna 2008 v 21:55

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka